Wydech Armytrix Ford Focus RS MK3 Cat-back
Specyfikacja | |
Marka | Ford |
Model | Focus RS MK3 |
Wersja silnikowa | 2.3 EcoBoost |
Rocznik | 2016+ |
Typ wydechu | Cat-back |
Lista elementów | Przelotowa sekcja środkowa, tłumik końcowy wyposażony w przepustnicę, 2x końcówki wydechu, moduł sterujący pracą przepustnic, 2x pilot do sterowania przepustnicami, emulator przepustnicy | Opcjonalnie: przelotowy downpipe De-Cat |
Rodzaj końcówek | 2x Polerowane srebrne końcówki | Opcjonalnie: matowe czarne lub opalane "Titanium Style" |
Materiał | Stal nierdzewna T304 |
Przyrost mocy (przy kompletnym układzie) | + 14,2 KM | + 15,8 Nm |
Redukcja wagi | - 2,3 kg |
Sportowy układ wydechowy typu Cat-back firmy Armytrix dedykowany do Ford Focus RS MK3 2.3 EcoBoost.
Całość wykonana ze stali nierdzewnej stopu T304.
Układ zakończony jest polerowanymi końcówkami, a opcjonalnie matowymi
czarnymi lub opalanymi na niebiesko "Titanium style". Do montażu tego układu nie są wymagane żadne modyfikacje, jest on idealnie dopasowany do samochodu. Opcjonalnie wydech można rozbudować o wysokoprzepływowy, przelotowy downpipe De-cat. W zestawie z wydechem znajduje się emulator przepustnicy dla seryjnego systemu sterowania. Gwarantuje to brak jakichkolwiek błędów w sterowniku silnika po montażu nowego wydechu.
Układy wydechowe Armytrix to idealny rozwiązanie dla osób poszukujących bezkompromisowych doznań akustycznych. Bez względu na to czy pod maską drzemią rzędowe 4 cylindry czy 8 cylindrów w układzie V ten wydech wydobędzie najbardziej rasowy dźwięk silnika. Dzięki wykorzystaniu systemu zdalnie sterowanych przepustnic samochód nie traci na użyteczności i może zmieniać swoje oblicze w zależności od nastroju kierowcy.
Wszystkie układy wydechowe firmy Armytrix są wyposażone w układ zdalnie sterowanych przepustnic pozwalających na regulację dźwięku za pomocą bezprzewodowego pilota lub aplikacji na smartfon.
Aplikacja Armytrix jest potrzebnym i rewolucyjnym rozszerzeniem
funkcjonalności układu wydechowego ValveTronic. Postawiliśmy sobie jako
cel zwiększyć łączność kierowcy ze swoim samochodem poprzez polepszoną
funkcjonalność i mobilność. Otrzymując aktualne parametry pracy silnika
możesz ciągle trzymać rękę na pulsie. Kontroluj ustawienia przepustnic
poprzez prosty interfejs cyfrowy.
Aktualne ustawienie przepustnic jest pokazywane poprzez prosty i wyraźny
interfejs. Kiedy światło jest Zielone, przepustnice są otwarte.
Czerwona dioda oznacza zamknięcie przepustnic, a Pomarańczowa tryb
automatyczny w którym przepustnice zostają otwarte przy 3500 obr/min.
- Plug&Play
- Czas instalacji zmniejszony o 50%
- Odczytywanie aktualnych parametrów pracy silnika
- Pewne | Bezpieczne| Efektywne
- Pierwsza na świecie aplikacja sterująca przepustnicami poprzez port OBD-II
Specyfikacja | |
Marka | Ford |
Model | Focus RS MK3 |
Wersja silnikowa | 2.3 EcoBoost |
Rocznik | 2016+ |
Typ wydechu | Cat-back |
Lista elementów | Przelotowa sekcja środkowa, tłumik końcowy wyposażony w przepustnicę, 2x końcówki wydechu, moduł sterujący pracą przepustnic, 2x pilot do sterowania przepustnicami, emulator przepustnicy | Opcjonalnie: przelotowy downpipe De-Cat |
Rodzaj końcówek | 2x Polerowane srebrne końcówki | Opcjonalnie: matowe czarne lub opalane "Titanium Style" |
Materiał | Stal nierdzewna T304 |
Przyrost mocy (przy kompletnym układzie) | + 14,2 KM | + 15,8 Nm |
Redukcja wagi | - 2,3 kg |