Wydech Cat-back Milltek Sport + Daehler H-Pipe + Capristo GPF-Bypass Sport Cat 200 dla BMW M3/M4 G80/G81/G82 (bez błędów)

Cat-back Milltek Sport + Daehler H-Pipe + Capristo GPF-Bypass Sport Cat 200 dla BMW M3/M4 G80/G81/G82 (bez błędów) Exhaust
Specyfikacja
Marka BMW
Model M3 G80/G81 M4 G82
Typ wydechu Sportowe katalizatory + H-pipe + Tłumik końcowy
Średnica rur 3,15" (80mm)
Materiał Stal nierdzewna


W wyniku testowania różnych konfiguracji wydechów, połączyliśmy elementy 3 producentów w kierunku optymalnej konfiguracji wydechu.
Dzięki temu uzyskaliśmy idealne brzmienie wydechu M-Performance dla rzędowej trzylitrowej szóstki S58.
Brzmienie nie jest zbyt metaliczne, ale również nie zbyt sztucznie basowe. Zdecydowanie bardziej rasowe od seryjnego, ale nie męczące.
Głośność wydechu na zamkniętych przepustnicach jest bardzo komfortowa, a po otwarciu przepustnic wydech brzmi rasowo i agresywnie jak na M-Power przystało.
Bez błędów, bez drona, bez gwoździ, bez utraty gwarancji!

W sekcji przedniej zastosowaliśmy GPF-Bypass od Capristo, ze sportowymi katalizatorami 200cpsi, który zastępuje fabryczne filtry GPF/OPF.
Element został tak zaprojektowany, że przepływ spalin jest taki sam jak w sekcji fabrycznej, dzięki czemu czujniki różnicy ciśnień odczytują fabryczne wartości.
Skutkuje to brakiem błędów w sterowniku silnika, bez konieczności stosowania dodatkowych modułów i/lub chiptuningu.

Następnie zamontowaliśmy H-pipe firmy Daehler, w miejscu fabrycznego tłumika środkowego. Ten element poprawia brzmienie wydechu na niskich i średnich obrotach.

Końcowa sekcja to tłumik Milltek Sport. Poza konstrukcją odpowiednio modulującą brzmienie, tłumik jest znacznie mniejszy od fabrycznego, dzięki czemu nie "wisi" tak wizualnie pod autem.
Tłumik zakończony jest 4 końcówkami o średnicy 115mm które odpowiednio wypełniają duże otwory w fabrycznym dyfuzorze. Opcjonalnie oferujemy dyfuzory Carbon w kilku wzorach do wyboru.
Tłumik jest kompatybilny z układem przepustnic sterowanych przez komputer pokładowy. Dodatkowo tłumik posiada homologację drogową EC ;)

Opcjonalnie oferujemy moduł sterowania przepustnicami, pozwalający w pełni otworzyć / zamknąć przepustnice niezależnie od wybranego trybu jazdy auta.
Dodatkowo wszystkim użytkownikom nowoczesnych aut BMW M-Power sugerujemy wyłączenie podbicia brzmienia wydechu przez wewnętrzne głośniki w aucie (ASD - Active Sound Design).
BMW M ma brzmieć z wydechu a nie z głośników!

Specyfikacja
Marka BMW
Model M3 G80/G81 M4 G82
Typ wydechu Sportowe katalizatory + H-pipe + Tłumik końcowy
Średnica rur 3,15" (80mm)
Materiał Stal nierdzewna
  • Kod produktu: SSXBM1170 + 02BM07403014 + 18G800500-R
    Cena od:
  • 27 413 zł
  • Netto: 22 287 zł

Dostępne opcje